miercuri, 6 aprilie 2011


   End of an era. 
  A fost ultimul show Nightwish cu Tarja Turunen , dar cred ca a fost cel mai bun al lor , pentru ca ei stiau ca e ultimul cu Tarja. Nu stiu ce a fost intre ei , dar mi se pare si mi se va parea o decizie gresita, pentru ca Nightwish au ajuns o trupa de duzina, cu toate straduintele lui Tuomas.

  End of an era. Dupa ce mi-a trecut glontul pe la urechi , multumita unor "teste" carora nu le gasesc sensul si utilitatea , mi-am revizuit planurile de viitor. In bine , in rau , Dumnezeu stie si el va judeca.Atata stiu : cand unul este dispus in mod real la o alegere cruciala , si iti arata ca e dispus , mi se pare un pic "a la docteur Mengele" sa te apuci sa testezi .. daca ceea ce zice celalalt e chiar cum zice.

  Alegeri si sfarsitul unei ere.

  Urmasii ne vor judeca.Dar stiu ca ma simt perfect linistit cu alegerea pe care am facut-o.Si cu alte alegeri cruciale, recente.Exista regret , exista dragoste, exista intelegere, exista cainta.Exista usi deschise...
  Iată, stau la uşă şi bat; de va auzi cineva glasul Meu şi va deschide uşa, voi intra la el şi voi cina cu el şi el cu Mine. Intrebarea e : cat va fi aceasta usa deschisa? Tine de tine.
  End of an era. And a new beginning.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu