joi, 21 iulie 2011


beauty from the deads...


MEMENTO MORI

Straine ce adanc si trist privesti
Acest pierdut mormant stingher
Sa-ti iei o clipa sa te gandesti
Cum toate vin si toate pier....

Mi-aduc aminte ca am fost
Candva un suflet calator
Ce nu-si gasea pe lume rost
Si nu-i pasa deloc de viitor

Nici prea multe nu vroiam
Ma multumeam cu prea putin
Cu glasul cerului ce ascultam
Si al apelor ce aici ma tin...

Iar de mi-ar fi zilele redate
Nu cred ca as schimba ceva
Caci ma gandesc c-am pus in toate
Ceva din mine si din viata mea

Si sa nu razi straine acum
Cand iti spun ca viata trece
Si tot ce ai nu-i decat fum
Ce-n curand si el se va petrece

Asa ca ,inainte de a pleca
Straine zi-mi si mie o ruga
Poate intr-o zi imi va seca
Neostoitul dor de fuga...

                                                                                                               20/21.01.2001


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu